چه نوع لوستر برای پذیرایی مناسب است؟  لوستر از اکسسوری‌هایی است که میتواند جلوه‌ی خاص و ویژه ای را به فضای منزل شما بدهد. پذیرایی یکی از مکان‌های شاخص و اصلی برای نصب لوستر است. یکی از پرطرفدارترین مدل های لوستر پذیرایی، لوسترهای کریستالی هستند. لوستری که برای اتاق پذیرایی انتخاب می شود، باید علاوه بر نوردهی مناسب باید با سبک دکوراسیون خانه شما هماهنگی داشته باشد. تا انتهای این مقاله روژ لایتینگ همراه ما باشید.

برای انتخاب لوستر مناسب پذیرایی چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیریم؟

برای انتخاب یک لوستر مناسب اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم سبک دکوراسیون و دیزان منزل ما است. توجه کنید که نوع چیدمان منزل شما و نوع مبلمان و دیزاین خانه در انتخاب نوع لوستر مناسب موثر تعیین کننده نوع لوستر شما خواهد بود چرا که باید با هم هماهنگ باشند تا جلوه ی دلپذیری به محیط بدهند.البته این نکته را نیز باید در نظر بگیریم که  لوستر برای پذیرایی باید نسبت به سایر بخش های منزل مجلل تر و باشکوه تر باشد.

مدل های لوستر پذیرایی دارای طرح ها و سبک های متفاوتی هستند که هرکدام این چراغ آویزها مناسب فضا و سبک خاصی ازطراحی و چیدمان منازل هستند.که در ادامه این سبک ها را با هم بررسی می کنیم.

لوستر کریستالی

  • لوستر کریستالی :لوسترهای کریستالی یکی از شیک ترین و مناسب ترین  مدل‌های لوستر پذیرایی هستند. مقدار درخشش و نوردهی این کریستال ها با توجه به جنس و کیفیت موادی که از آن ساخته می شود، متفاوت است.
  • لوستر فلزی: این چراغ آویزها ازمعمولا از الیاژهای مختلفی مانند برنج، آلومینیوم و آهن ساخته میشود که میزان دوام آنها بسیار بالاست. منتهی به علت وزن بالا وظرافت بیشتری که دارند، قیمت شان نیز نسبت به سایرین بالا می باشد.البته این لوسترهای فلزی را می‌توانید با مناسب ترین قیمت از روژلایتینگ تهیه کنید.
  • لوستر چوبی: لوسترهای چوبی را میتوان برای خانه هایی با سبک مدرن و رستیک به کار برد. این لوسترها از زیبایی و سادگی دلنشینی برخوردار می باشند. معمولا قیمت آنها به صرفه تر از سایرین می باشد.
  • لوستر مدرن: نسبت به سایر لوسترها طرفداران زیادی دارند. لوسترهای مدرن را میتوانید در بخش های مختلف خانه مانند اتاق خواب، راهرو و ناهار خوری ,کافه ها و رستوران ها نیز استفاده کنید.
  • لوستر آویز: این لوسترها زیبایی خاصی را به فضای پذیرایی می بخشند دارای کریستال‌هایی درخشان هستند که از بدنه اصلی لوستر آویزان شده اند.
  • لوستر سقفی:  لوستر هایی گفته میشوند که به سقف می‌چسبند و یک قسمت سینی‌شکل دارند البته این لوسترها اغلب برای خانه‌هایی با سقف‌های کوتاه، مناسب است.
  • لوستر روستیک: این لوستر از سبک کاملا و مدرن وساده و تلفیقی از چوب ,فلز وهنراست.
  • خرید لوستر برای پذیرایی از روژلایتینگ
  • برای اینکه بتوانید لوستر مناسبی را برای پذیرایی خود خریداری کنید که کاملا با سلیقه شخصی شما نیز سازگار باشد، باید به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید. روژلایتینگ با ارائه انواع لوسترها با سبک های متنوع پاسخگوی نیاز شماست.

لوستر هخامنش (باکارات-کوتاه) از جمله مدل های‌ سبک کلاسیک است که تقریبا با هرنوع سلیقه و طراحی مناسب است.لوسترباکارات از جمله لوسترهایی می باشد که به علت طراحی خاصی که دارد بسیار مناسب فضاهایی با سبک دکوراسیون کلاسیک می باشد . از این لوستر می توان به راحتی برای تکمیل دیزاین پذیرایی استفاده کرد .

لوستر کوروش مناسب سبک های روستیک و نئوکلاسیک است که تلفیقی از چوب و فلز است که به فضا گرمی و نشاط خاصی می بخشد.

اگر شما پذیرایی با سبک کلاسیک دارید ولی ارتفاع سقف شما کوتاه است بهترین انتخاب برای فضای شما یک لوستر مانند تصویر زیرمی باشد . این لوستر برای هر نوع فضا به ویژه فضاهایی با سقف هایی کوتاه مناسب باشد .

امروزه بیشتر افراد علاقه‌مند به داشتن یک پذیرایی مدرن و مینیمال و تک رنگ زیاد شده است از این رو گروه روشنایی روژبیشتر از قبل به سمت تولید لوسترهای مدرن با طرح ها و رنگ‌های خاص و منحصر به فردی رفته است درزیر به چند مدل از زیبا ترین لوسترهای مدرن مناسب فضای پذیرایی را باهم بررسی می کنیم .

جمع بندی

 مدل های لوستر پذیرایی از نظر نوع نصب به لوسترهای آویز، سقفی، دیواری و شاخه ای تقسیم می شوند. انتخاب نوع لوستر بستگی به سبک دکوراسیون و فضای خانه دارد.

انواع مدل های لوستر پذیرایی را می توانید از فروشگاه روژلایتینگ تهیه کنید. امیدواریم این مطلب، برایتان مفید بوده باشد. ما را از نظرات و پیشنهادات خود بی بهره نگذارید و اگر این مطلب را دوست داشتید برایمان کامنت بگذارید. مطالب مفید کاربردی بیشتر را میتوانید در مجله روژلایتینگ مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *